Drulli Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Kan man få dubbel pistorer men ljuddempare på Sand Andjoles? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Kan man få dubbel pistorer men ljuddempare på Sand Andjoles? :huh: Sand Andjoles??? menar du San Andreas så kan man inte få det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jag vet bara att man kan få vanliga uzi i dubbel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Man kan inte ha 2 ljuddämpade pistoler 89% säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 man kan få vanli piztol men ja tror man kan få båda bara skut som f.n tillz du får högzt vapen skill"!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Nope, jag är 100% säker på att man inte kan få dubbel med Silenced Pistol. De vapen man kan ha dubbel med är vanlig Pistol, Sawn-Off Shotgun, Tec-9 och Micro-SMG. Om ni inte tror mig ? Jag har själv kommit fram till detta då jag har full skill på alla vapen, dessutom hittade jag senare denna infomationen i en bok. Finurligt va ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WaterDemon Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Nej man kan inte ha två ljuddämpade pistoler sammtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg