Hoppa till innehåll

Burning Desire


Guggo
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Gör så här för att klara uppdraget ' Burning Desire ' :

 

Kör till stället där de tre poliserna befinner sig ( Det ligger i samma riktning som OG Loc-ikonen ). Gå in och se på filmtrailern. Efter filmtrailern kommer det att ploppa fram ett meddelande där det står att du ska hämta några Molotov Cocktails. Kör och hämta dem ( Du kan se var de är på kartan genom att titta på Player Destination-ikonen ). När du hämtat dem så är uppdraget igång. Kör till huset som ägs av gängmedlemmar och kasta in Molotov Cocktails igenom fönsterrutorna på bottenvåningen. Ibland dyker det upp kaxiga gängmedlemmar som vill skjuta dig, eftersom du gör som du gör. Skjut dem med t.ex en Machine Gun ( för att få bra vapen, slå in denna vapen set-kod: R1, R2, L1, R2, Vänster, Ner, Höger, Upp, Vänster, Ner, Ner, Vänster ).

När du har kastat in Molotov Cocktails genom varje fönster där nere får du ett meddelande om att du har stängt in en brud där uppe. Ta din brandsläckare och gå in i huset. Om det är några lågor i vägen, så tryck på Cirkelknappen för att släcka dem. Gå sedan upp för trappen och få bruden att följa efter dig. Gå ut ur huset, ta en bil och skjutsa henne hem, så har du klarat uppdraget plus att bruden ( som heter Denise ) blir din flickvän.

 

Hoppas det här var till hjälp! Mvh Big Smoke 2 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Därför att, om du använder dig av en kod, resulterar det i att ditt spel kan pajas om du sparar efter detta. Jag skulle inte ta denna risk om jag var du, för när man tänker efter, visst är det onödigt att få ett förstört spel pga en kod ? Think about it.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Därför att, om du använder dig av en kod, resulterar det i att ditt spel kan pajas om du sparar efter detta. Jag skulle inte ta denna risk om jag var du, för när man tänker efter, visst är det onödigt att få ett förstört spel pga en kod ? Think about it.

men det är ju rockstar som har lagt in koderna? varför skulle de göra något som kan paja deras eget spel?

 

(jag fuskade as mycket på VC och det håller än)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill ha ett hackigt spel lägg in mycket koder, i Gta 3 kunde man nästan fuska HUR mycket som hällst utan att det börja hacka, efter som vice city är störe än gta 3 så hackar det lättare av fusk där, och eftersom san andreas är störe än vice city så hackar det ännu lättare där.. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det fusk är till för, Guggo. Det kan bli totalhackigt om man skall spara med dem, och risken kan också vara att man aldrig får bort fusket sedan. Så, visst, klart man kan spela med koderna utan att spara, då berörs inte spelet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det fusk är till för, Guggo. Det kan bli totalhackigt om man skall spara med dem, och risken kan också vara att man aldrig får bort fusket sedan. Så, visst, klart man kan spela med koderna utan att spara, då berörs inte spelet :D

vilken tur då kan jag fuska när jag bara känner för aytt åka runt o leka lite, och inte göra några uppdrag :kung:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...