Hoppa till innehåll

Minish Cap


ville10

Rekommendera inlägg

Jag har fastnat i tredje templet. Om man gar framat fran ingangen och in i salen med stora kistan och in i hogra dorren hogst upp. sen kommer man till en bro sen kommer man till ett rum med en minsknings sak. i rummet bredvid ska man trycka pa fyra knappar samtidigt. Tva med statyer och en med link. Men den sista?

 

(Engelsk dator)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

svaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaa hur får man saken so jör att man kan gräva (tetaljerad förklaring)

 

 

 

det räcker inte med att dublera sig man måste okså flytta dom två statyer

 

 

(den högra statyn ska stå på blatan på höger sida dä nere den vänstra statyn ska stå på plattan i vänster hörn där nera

 

 

 

hopas ni får nyta av förklaringen

Redigerat av sas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

svaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaa    hur får man saken so  jör att man kan gräva  (tetaljerad förklaring)

 

 

 

det räcker inte med att dublera sig man måste okså flytta dom två statyer

 

 

(den högra statyn ska stå på blatan på höger sida dä nere den vänstra statyn ska stå på plattan i vänster hörn där nera

 

 

 

hopas ni får nyta av förklaringen

Tack! Men after det kommer man in i ett rum med en stor kista. Hur tar man den??

Jag hittede en knapp i ett rum man behovde vara liten for att komma in i. Vad hander nar man trycker pa den??

 

(fortfarande engelsk dator)

Redigerat av ville10
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du vet att inan det skulle man ta den högra duren ta den vänstra dörren och gå till den smala vägen. på ett ställe ungefär i mitten pä vägen är tre plattor lite anolunda lägg ut en bomb där så får du mulvads handskarna sen ska mangå till stellet där den stora skistan är och gå i dörren dur sen så ska du gräva där så att du kommer till stegen gå upp för stegen då fins det två hål i marken ramla i det högra hålet så kan du öpna skistan och få bosnycken.

 

 

 

får jag lite fm: för att jag skrev så mycket för och jälpa alla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(ville10 @ 01/01-2005 16:14:51)

svaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaa    hur får man saken so  jör att man kan gräva  (tetaljerad förklaring)

 

 

 

det räcker inte med att dublera sig man måste okså flytta dom två statyer

 

 

(den högra statyn ska stå på blatan på höger sida dä nere den vänstra statyn ska stå på plattan i vänster hörn där nera

 

 

 

hopas ni får nyta av förklaringen

Tack! Men after det kommer man in i ett rum med en stor kista. Hur tar man den??

Jag hittede en knapp i ett rum man behovde vara liten for att komma in i. Vad hander nar man trycker pa den??

 

(fortfarande engelsk dator)

en nyckel ramlar ner på ett ställe där i rumet

 

(för och få nycken så måste du gräva)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...