snuttis1982 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jag kommer inte längre än till ett hål i grisstaden (kommer inte ihåg vad den heter). Hur kommer jag vidare??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 vad är de för hål ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snuttis1982 Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Efter att ha hoppat ner i en massa rör och gått en bit kommer man till ett hål som man ska hoppa ner i. Det går med sen kommer man inte längre, för att en sten blokerar vägen och det går inte att slå sönder den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DElphos Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 det finns ett hål i mitten av glänta framför stenen... blås me flurrie och hoppa ner... sen kan du knuffa undan stenen ibakgrunden så flyttas den stenen som inte går att ha sönder =) dålig förklaring men hoppas att det hjälpte ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (redigerat) Du blåser bort en bit av bilden med Flurrie en bit till vänster om stenen, det syns var du ska blåsa. Sen gör du en Ground Pound(rumpstuds som jag sa förut :rolleyes: ) på träsaken som kommer fram, då kommer du upp i bakgrunden och så är det bara att knuffa stenen till höger om hålet i bakgrunden. På så sätt flyttas den oförstörbara stenen som du pratade om. Redigerat 29 December 2004 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg