PokémonKillen Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Hur kommer man ut ur Rock tunneln ? Det finns några stenar där inne , vad kan man göra med de ?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rayquaza #384 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (redigerat) Strunta i stenarna du ska bara leta efter trappor Som leder till utgången. :medieval: Redigerat 29 December 2004 av Rayquaza #384 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 aha okej ;) jag ska väll försöka... har du klarat det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rayquaza #384 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Ja det har jag. Jag är i Pokémon Ligan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (redigerat) Nu har jag äntligen kommit ut ! I Fushia staden eller vad den heter så finns det en pokemon boll , men det är en sten ivägen ... måsten man inte ta pokebollen ? Redigerat 1 Januari 2005 av PokémonKillen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Hitta Wardens tand i safarit i samma stad. Det är en rare candy bakom stenen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Jaha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Det finns en sån här tråd... *Anmäler* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg