Lissie1992 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jag vet att spelet är lite gammalt! :P Men jag behöver hjälp, säg inte för mycket bara! Inte på direkten! Jag har gett honom mat och dricka, och fått kartan, men jag fattar inte vad man ska göra sen? Vet du? Skriv här, så snabbt du kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 JAg testade att köra det i vecka på skoj och jag kom längre en vad jag brukade kom längre än vad jag brukade komma förut du ska fixa fyra stena lera och ta kvistar från det döda trädet sen ska du göra upp eld i huset (jobbigt att bygga) sen ska du lägga ut först fyra stenarna senleran sen kvistarna (försök två gånger sen tänder du och då komer du att hitta en ny lera där du komer sätta dig vid ett bord sen kommer du att försöka göra en kruka men den går sönder då ska du ha vatten i flaskan och hälla på leran sen komer det gå då ska du sätta den på elden och sen ska du hälla vatten i den sen ska du lägga i hen fisk och den komer kokas när det e klar ska du trycka på hatten och sen på krukan så komer han ta ut fisken och lägga den på bordet sen vet jag inte mer tippsa mig om du kommer på nått! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lissie1992 Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (redigerat) Då ska du sätta den på elden och sen ska du hälla vatten i den sen ska du lägga i hen fisk och den komer kokas när det e klar ska du trycka på hatten och sen på krukan så komer han ta ut fisken och lägga den på bordet.Tack så mycket, en liten bit av det där hade jag gjort, men inte allt. Sådär ja. Vilket fult ljud kannibalerna ger. Men man ska skrämma bort dem med skunken. Man, ska knacka med den stora stenen på eken så kommer skunken ut och skrämmer bort dem. :( Redigerat 1 Januari 2005 av Lissie1992 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lissie1992 Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (Lissie1992 @ 01/01-2005 13:47:59) Då ska du sätta den på elden och sen ska du hälla vatten i den sen ska du lägga i hen fisk och den komer kokas när det e klar ska du trycka på hatten och sen på krukan så komer han ta ut fisken och lägga den på bordet. Tack så mycket, en liten bit av det där hade jag gjort, men inte allt. Sådär ja. Vilket fult ljud kannibalerna ger. Men man ska skrämma bort dem med skunken. Man, ska knacka med den stora stenen på eken så kommer skunken ut och skrämmer bort dem. :( Men hallå! Hur får man bort kannibalerna från Fredag!? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lissie1992 Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Nu har jag fort bort kannibalerna, räddat Fredag och löst meddelandet, vad ska jag göra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super_coola_jag Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 ge pappegojan din tidning o klicka på han 3 4 gånger sen trycker du på fredag o sen på den stora fågeln så visslar han o den försvinner ..klättram upp me ribonsson o putta ner den blås upp en ballong o var snabb me datt trycka så att han hinner kasta över ditt fiskenät sen hämtar du stenar o lägger i den sen ska du försköa flyka till den andra ön..varsågodis för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Är det första robbinson spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 jag klara det spelat på typ en 1 timme :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.