haloman Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 hur många procent av spelet har ni klarat?? vilken bil kör ni med?? .. ja har klarat ca. 27%! o kör med coupén! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felly Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 har redan varvat de har en fett snygg bil men jag lirar inte NSFU 2 längre har börjat med andra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Tjena! Har också klarat 100% Började me Corollan å slutade me Mustangen (så klart!). B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag har okså klarat 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 hur många procent av spelet har ni klarat?? vilken bil kör ni med?? .. ja har klarat ca. 27%! o kör med coupén! Audi TT 10 stjärnor *|**,en peugeot 3 stjärnor ***,HUMMER 9.97 stjärnor *,och en nissan skyline 1.50 stjärnor *.66% av spelet klart * =alla prestanda uppgraderingar! ** =supersnygg! *** =min första bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 jag skör med bilen lexus is 300 så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Jag tyker dt e tråkigt men jag har klarat ut dt.. började me peugot 106 den gick skit bra men sen vart den dålig.. då böt jag dem mot subarun åden gick ännu bätre:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.