Hoppa till innehåll

Counter-strike Amx Mod

Netsire

Rekommendera inlägg

Hej jag har nu alla mappar så jag kan anävnda superhero mod asså jag har metamod amx och det men jag vet inte hur man få superhero mod in på cs och kunna spela det på min server altså hur lägger jag in det på cs så jag kan spela det på min server.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAHAHA! jag lägger in det på 10 sekunder HAHAHA! Du måste ta bort amx;en och metamoden och så ska du ladda ner:

Den här mappen och lägga Addons och en liblist.gam på antingen:steam/steamApps/Email/dedicated server/CStrike/ eller på steam/steamApps/Email/dedicated server/ eller på C:program/steam/steamapps/Dittaccountname/Counterstrike/cstrike/

Nu har du insallerat det!

Fast nu är du inte admin

Då ska du öppna C:Program/Steam/SteamApps/Ditt steam account/Counter-Strike/Cstrike/Addons/Amx/ där finns en fil som het3r admin (cfg-fil) Öppna det med anteckningar.

Där ska du rulla ner lite tills du kommer till "DJ-Jew*DK" Överskriv det med ditt eget CS namn! PS så fort du byter namn så är du inte admin! !"!"Nu är du admin"!"!

Sen ska du skriva i server consolen lite bra saker! Skriv:

Spiderman_reelspeed 2000. Då kommer du att åka snabbare med spiderman!

Sen kan du skriva:

sh_bombhostxp 100 - man får 100xp när man plantar bomben och när man tar hostages.

sh_createhero [HeroNamn] [Va den gör ex.hook] [HeroHjälp ex.you%will%run%much%faster%now] [lvl på heron! ex 10]

sen Är det bara att köra

Redigerat av davidsjo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha inte för att va dum eller så men jag vet hur man gör har själv haft en ny kanske känner igen namnet Superheromod(Save Xp)open 24/7 - Powred by www.soldierofdoom.com . En sak till aoutoinstallers suger man ska göra den föörhand

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...