Netsire Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Hej jag har nu alla mappar så jag kan anävnda superhero mod asså jag har metamod amx och det men jag vet inte hur man få superhero mod in på cs och kunna spela det på min server altså hur lägger jag in det på cs så jag kan spela det på min server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felly Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 är du noob på cs eller pro :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Sök sök sök, finns massa trådar om AMXMOD och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 mm jag har gjort det men der tor det bara vart man laddar ner det inte hur man lägger ind det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 FInns en tråd där länken är till en AutoInstaller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag hetar ingen i alla fall kanske du hittar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Och sno inte 0013's avatar... ifall du vill ha en auto installer till amx-mod superheromod och metamod gå til den här länken cs 1.6: http://asskicr.calzinger.net/stuff/Install...20amx-0.9.8.exe cz: http://www.arash.dk/wafcs/SuperHero%20Mod%...%20V.%200.2.exe följ sedan instruktionerna (inte så svårt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 DET GICK INTE ATT LADDA NER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 FInns en tråd där länken är till en AutoInstaller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Vart?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
davidsjo Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) HAHAHAHA! jag lägger in det på 10 sekunder HAHAHA! Du måste ta bort amx;en och metamoden och så ska du ladda ner: Den här mappen och lägga Addons och en liblist.gam på antingen:steam/steamApps/Email/dedicated server/CStrike/ eller på steam/steamApps/Email/dedicated server/ eller på C:program/steam/steamapps/Dittaccountname/Counterstrike/cstrike/ Nu har du insallerat det! Fast nu är du inte admin Då ska du öppna C:Program/Steam/SteamApps/Ditt steam account/Counter-Strike/Cstrike/Addons/Amx/ där finns en fil som het3r admin (cfg-fil) Öppna det med anteckningar. Där ska du rulla ner lite tills du kommer till "DJ-Jew*DK" Överskriv det med ditt eget CS namn! PS så fort du byter namn så är du inte admin! !"!"Nu är du admin"!"! Sen ska du skriva i server consolen lite bra saker! Skriv: Spiderman_reelspeed 2000. Då kommer du att åka snabbare med spiderman! Sen kan du skriva: sh_bombhostxp 100 - man får 100xp när man plantar bomben och när man tar hostages. sh_createhero [HeroNamn] [Va den gör ex.hook] [HeroHjälp ex.you%will%run%much%faster%now] [lvl på heron! ex 10] sen Är det bara att köra Redigerat 7 Januari 2005 av davidsjo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ne0 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 haha inte för att va dum eller så men jag vet hur man gör har själv haft en ny kanske känner igen namnet Superheromod(Save Xp)open 24/7 - Powred by www.soldierofdoom.com . En sak till aoutoinstallers suger man ska göra den föörhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg