ullbergan Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 på robinson jag har pricksis gjort ett jus vad ska man göra då ska man fånga skunken och hur fångar man den om man ska det :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 man kan inte fånga skunken. man kan fånga krabban med hatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag har redan gort det jag har togit vaxet ur honugen, och gort het djus och gådt in i den mörka gråtan. vad ska man göra sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Du ska gå igenom grottan och då kommer du till ett par kanibaler och då ska du ta upp din lilla sten och slå på trädet som du kommer bakom och då säger han "Vart har vi vår vän skunken" och sen skrämmer den iväg kanibalerna och du går då fram till den man som är kvar och då ska du översätta vad han säger om du vill fråga något mer så är det bara att fråga för jag har klarat av det ett par gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Är spelet som om det var på TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Är spelet som om det var på TV? Nej inte om du menar serien Robinson för det är en sroe skillnad på dem imellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjolander Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Det är lixom som robinson Kruse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Hur tar man vaxet ur hounungen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Det är lixom som robinson Kruse Det e robinson kruse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 man gör upp en eld vid trädet typ dör bina är och tänder sen heler man vatten i elden vattnet kan man hitta vid palmen eller där krokodilen va :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.