Gäst Adema Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 dom kan ju inte göra motstånd heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 DET DÄR ÄR JU FÖR f*n SJUKT !! äsch det är sjukare att döda en film som i cannibal holuocast lr nått vid det namnet hehe!där hakkar dom upp en sköldpadda med nån machete typ...och det var värkligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 stövlar för hundar, pudelfrisyrer, pet make-overs....allt e lika sjukt om ni frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 stövlar för hundar, pudelfrisyrer, pet make-overs....allt e lika sjukt om ni frågar mig. Fatta inget förklara bättre <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 dom kommer säkert färga håret,kamma det osv. på djuren. Jag fattar inte varför! Alla djur är ju fina på sitt egna sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Det Låter inte så bra nä........ :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 dom kommer säkert färga håret,kamma det osv. på djuren. Jag fattar inte varför! Alla djur är ju fina på sitt egna sätt T.ex som katter som har en sån egen gulig stil jo jag vet inte riktigt de.Men djur älskar jag av hela mitt hjärta förutom mina föräldrar.Särskilt katter älskar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) (0012 @ 02/01-2005 11:31:51) dom kommer säkert färga håret,kamma det osv. på djuren. Jag fattar inte varför! Alla djur är ju fina på sitt egna sätt T.ex som katter som har en sån egen gulig stil jo jag vet inte riktigt de.Men djur älskar jag av hela mitt hjärta förutom mina föräldrar.Särskilt katter älskar jag. tror inte du att om en katt t.ex får rosa tofsar eller nåt sånt blir lite retad av andra katter eller människor. det är ju bara ägaren som tycker den är fin eftersom den har liknande hår som en själv osv. Redigerat 2 Januari 2005 av Zkiller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Fatta noll :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) :angry: !!!!! de e jätte elakt mot djur dom har ju också ett liv men det kanske inte djurplågarna har! min kompis o jag har råkat klicka in oss på en djurplågarsida en gång där en kvinna trampade på en kattunge med mening med klackskor!!!! Fattar inte att folk kan göra så, jo visst kan man ha en liten tofs på sin knähund men på andra e det helsjukt! Redigerat 2 Januari 2005 av M3ga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Alla som plågar djur ska dö ska dö !!!!!!!!!!! samma här som du M3nga min kompis gick in på en slaxs sida dem visade att den hänger upp hundar katter och kaniner och skjuter dem i huvudet och halshugger deras hals och skär av skinnet.Fyfan vad jag blir arg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 dom kommer säkert färga håret,kamma det osv. på djuren. Jag fattar inte varför! Alla djur är ju fina på sitt egna sätt De kommer att göra värre saker än så: de kommer att plastikoperera djuren. Men jag tycker att det borde räknas som djurplågeri och det är ju olagligt i England. Så jag fattar inte varför de tillåter det. Jag läste om det här programmet på text-tv och i notisen stod det att det t.ex. kunde handla om att ge en hund "bättre självfötroende med testikelimplantat". Hur kan de vara så korkade att de tror att hundar får bättre självförtroende av nåt sånt. Hundar fattar inte om de har några testiklar eller inte. Det är människor som är fixerade vid sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.