Gäst Mega99 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) Hej! Jag har gjort ett skitgrymt habbospel (några screenshots kommer sedan). Det heter Paradise Island eller enligt andra Online Beach. Man kan bli medlem, skapa sin egna figur, sedan så är man på en strand och man kan köpa glass dricka, och mer saker kommer. För att få pengar så ska man bara slå ner nån skorpion eller annat som finns på stranden, när man gjort det så får man pengar i belöning. ALLTSÅ TRO INTE ATT DETTA SPEL ÄR SOM ALLA ANDRAS! FÖR DETTA SPELET ÄR HELT FÄRDIG! JAG BEHÖVER BARA NÅGON AV ER SOM KAN TESTA DET FÖR JAG VET INTE OM DEN FUNKAR PÅ ANDRAS DATORER ÄN! SEDAN SKA DET LÄGGAS UT PÅ INTERNET! SEDAN VILL JAG BARA SÄGA ATT ALLA FRÅGOR, KOMMENTARER, KRITIK OCH SÅNT ÄR HELT OK. OM NI VILL TESTA OM DEN FUNKAR PÅ ERAN DATA ADDA MIG: "[email protected]" Redigerat 30 December 2004 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Hej! Jag har gjort ett skitgrymt habbospel (några screenshots kommer sedan). Det heter Paradise Island eller enligt andra Online Beach. Man kan bli medlem, skapa sin egna figur, sedan så är man på en strand och man kan köpa glass dricka, och mer saker kommer. För att få pengar så ska man bara slå ner nån skorpion eller annat som finns på stranden, när man gjort det så får man pengar i belöning. ALLTSÅ TRO INTE ATT DETTA SPEL ÄR SOM ALLA ANDRAS! FÖR DETTA SPELET ÄR HELT FÄRDIG! JAG BEHÖVER BARA NÅGON AV ER SOM KAN TESTA DET FÖR JAG VET INTE OM DEN FUNKAR PÅ ANDRAS DATORER ÄN! SEDAN SKA DET LÄGGAS UT PÅ INTERNET! SEDAN VILL JAG BARA SÄGA ATT ALLA FRÅGOR, KOMMENTARER, KRITIK OCH SÅNT ÄR HELT OK. OM NI VILL TESTA OM DEN FUNKAR PÅ ERAN DATA ADDA MIG: "[email protected]" Det fungerade inte för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Nej jag vet, det är därför jag testar det. SÅ MÅNGA BUGGAR! Varje gång nån testar det utan att det funkar så ändrar jag det och så får ni testa igen. Och när det fungerar så läggs det ut på internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Vilket program har du gjort det i? Och ungefär när kommer en screenshots? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Det ser gätte snyggt ut men det funka ej för mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Det ser ut som om du bara har bytt bakgrunden på spelet konfuze <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) Jag har inte tagit någon annans spel! Och föresten så är väl konfuze inte ens ett spel där man går på stranden och chattar o sånt. Börja inte berätta om det där konfuze nu, vi ska hålla oss till ämnet! Redigerat 30 December 2004 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 JA emn varför funkar inte spelet för... -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Det är inte så enkelt att sätta upp en egen anslutning till spelet! Och utan en till dator så kan jag inte heller se om den funkar på andras datorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Okej så hur ska du göra nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 0013 tjuv.. >.<, orka sno 0013's namn och ta hans avatar.. 0013 är K3viiin eller nån >.<. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Hans avatar har jag köpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.