Mugaga Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Är det nån här som spelar piano??Jag gör iaf det,,,om ni spelar piano kan ni Mozarts TURKISH MARSH?Jag kan det och är bara 9 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet.2. Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 jag e okså 9 år men jag vet inte vad du snackar om den där sången elle låt :gitarr: och jag spelar piano oks.......å Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Asså jag pratar om nån kan spela piano och säg gärna om ni kan nån låt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Har spelat piano i två år, men det var länge sedan jag spelade p.g.a att jag har tränat med min gitarr. x_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet.2. Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 ja e bara amatör=JAG ERKÄNNER) jag kan bara broder ja........ och blinka lilla skärna och nån annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag kan TURKISH MARSH,FUR ELISE,BLINKA LILLA STJÄRNA DÄR,BRODER JAKOB,JINGLE BELLS,WE WISH YOU A MERRY CRISTHMAS.Jag har ställt upp min egen Symphfony och jag kan noter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.