HALO 2 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Hej allihopa jag e på 5 eller 6 banan på HALO 2 jag förstor inte hur man dödar bossen i templet jag skjuter mot den och slår den me alien svärd men den dör aldrig snälla säg vad jag ska göra MVH Maurits :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) Hej allihopa jag e på 5 eller 6 banan på HALO 2 jag förstor inte hur man dödar bossen i templet jag skjuter mot den och slår den me alien svärd men den dör aldrig snälla säg vad jag ska göra MVH Maurits :(Jasså, haha första gången jag gorde det började jag gapskratta . Så hör gör du - Du dödar alla gubbar som är i närheten sedan springer du fram till han och trycker på X när det står att du kan det då hoppar han upp på hans stol (du behöver ej hoppa själv, den gör det atomatiskt när du trycker på X) när du väl hoppat på så skall du börja slå han, till slut dör han. Anledningen att jag började skratta var att det såg så mobbat när man slår han :P Edit : Stavfel Redigerat 30 December 2004 av Light Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 spring bara fram till han tryck på x och sen när du är på stolen trycker du snabbt på b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 äää bullshit vadå hoppa upp på hans stol skut han med smg det goirde jag han dog direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Det tog mig ett tag innan jag förstod det när jag spelade men när jag väl kom fram mot han så tryckte jag "X" som det stog att man måste göra och då var han köttfärs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Gå fram till honom och när det står att man ska trycka på x så gör du det lättare en så är det inte :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg