Hoppa till innehåll

Leather Face


Cyper
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vet du inte vem  är? Det e en kille som man kans se i gta sa, han har ett utskuret andsikte och dödar andra med motorsåg :lol:

Nej R* har själva bekräftat att han inte finns med i splet

 

+att han kommer från filmen leather face(motorsågs massakern,stavning?) inte från GTA

Redigerat av 0011
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns han inte? :o Konstigt, finns ju så konstiga saker man kan se i spelet.tex, grön dimma,spökbilar har själv sett spökbilarna och röd dimma ;) .. Förresten vem sa till dig att inte leatherface finns? har du mailat rockstar eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns han inte? :o Konstigt, finns ju så konstiga saker man kan se i spelet.tex, grön dimma,spökbilar har själv sett spökbilarna och röd dimma ;) .. Förresten vem sa till dig att inte leatherface finns? har du mailat rockstar eller?

mm,men det tog en lävla tid å få mailet som nu inte finns kvar i min inbox=((
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, Har hört massor av konstiga saker i gta. Tex, jag va vid ett nerbränt hus sen så stog jag och dödade poliser (med rocket launcher) bäst det va så börja jag brinna och fick lov å göra livkoden, sen sprang jag ett kvarter bort när jag hade stått stil i ca 2-3 sekunder så börja jag brinna igen! det e ett hus ute på landet, kommer inte ihåg vad stället hete.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

a1. "The Panopticon": Här säger folk att dom har sett/hört leatherface.

 

a2. "Mt. Chiliad" Tydligen det ställe där det händer mest övernaturliga saker, grön dimma, mystiska ljus, krashande flygplan och en Van som hoppar ner för stupet.

 

a3. "Back O' beyond" Här finns spökbilarna som är det vanligaste fenomenet, trasiga bilar utan förare som rullar ner för kullen.

 

a4. "Las Barrancas" Någon (R*) har sagt att det ska finnas en spökarmé som går igen här vid midnatt!

 

a5. "Green Palms" Någon hade tydligen sett ett stealthplan flyga här

 

a6. "Bayside Marina" På stranden här finns det en "spökvävare", precis som med spökbilarna saknar den förare och sjunker när den åkt en bit ut i vattnet

 

a7. "The Sherman Dam" Flygplan har en tendens att krasha ofta här

 

a8. "Las brujas" aka. Spökstaden: Här ska det tydligen finnas ett övernaturligt fenomen, men ingen vet vad?

 

a9. "The Big Ear" Flyger man i närheten av den stora parabolen ska "Radio X" eller "WCTR" tydligen tas över av någon konstig snubbe som snackar om utomjordingar? (spelar kanske inte någon roll vilken kanal, men dom som har hört det säger att dom hörde det på "Radio X" och nu också "WCTR"

Det finns också en snubbe i svart rock och cowboy kläder som dyker upp här ibland och pratar om att "dom vet".Lyssna på vad han säger här!

 

a10. "Lil' Probe Inn" En liten bar i öknen, här finns en karta över övernaturliga platser/fenomen

 

a11. "Fishers Lagoon" Ute på bryggan här står det en övergiven rullstol, någon har tydligen hört röster ifrån ett spöke här

 

a12. "The Johnson House" Någon har sett CJ's mom's spöke här, men många betvivlar på att det är sant, vilket jag också tror

 

[edit] a13. "Flint County" Kanske inte så övernaturligt, men här står iaf en fotgängare med en kamera och fotograferar? (finns även en monstertruck här för den som vill ha en)

 

[edit2] a14. "Shady Creeks" Här är det någon som har sett ett stort föremål åka uppför en backe och försvinna i skogen

 

Andra Övernaturliga saker:

 

Bigfoot, har setts lite här och var men mest runt "Flint county" har ingen aning om det stämmer

 

Spöktåget, ett genomskinligt tåg?

 

UFOn, har setts lite överallt nästan överallt i hela SA

!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är nästan säker på att leather face finns i spelet, R* vill förmodligen INTE säga vad som finns och inte finns,+ att om man går till en bar i öknen på ser man på en karta inne i ett rum där att sågvärket e markerat med en ''plupp''.OBS Alla ''övernaturliga'' saker finns markerat på kartan.. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är nästan säker på att leather face finns i spelet, R* vill förmodligen INTE säga vad som finns och inte finns,+ att om man går till en bar i öknen på ser man på en karta inne i ett rum där att sågvärket e markerat med en ''plupp''.OBS Alla ''övernaturliga'' saker finns markerat på kartan.. :huh:

´neeeeej,på den kartan visar var man kan hitta ufon(nej inget litet ljussken utan ett riktigt)

 

om du går till ett av ställerna kl 04.50-06-50 så kan man se ett ufo 5-8 sec sväva iluften

+ det som du skrivit ovan är kopierat från gtasajten till 100%

Redigerat av 0011
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp! Har du själv sett nåt ufo? saker som jag har sett/varit med om: Röd dimma,

ett hus som gör att man brinner om man dödar /nån/några sen ett kraftigt ljus sken vid en kulle. Sen så va jag vid ''The Big Ear'' och råkade gå in i en gubbe då sa han: ''I Watching you'' ... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...