blue_bull Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 det finns ingen leatherface men på sågverket vid the panopticon jag tror typ det är mellan klockan 00.00 och 01.15 typ jag vet inte exakt. dock bara när det regnar är där en man som går omkring med motorsåg han gör dock inget går bara omkring och har inget konstigt fejs. han försvinner efter ett tag då han går in i ett hus sen kommer han inte ut. Han kan vara rätt svår att upptäcka men ta svävaren som du får efter uppdraget green goo då du ska hämta den där saken på tåget och sväva över sågverket på lagom höjd så du kan se typ hela sågverket men inte är för högt upp så ser du honom oftast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 När jag var på piren i Verona Beach mitt i natten så började det falla små vita bollar från himmlen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Ufon finns väl inte?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Vampire: Spökhästarna? har aldrig hört talas om dom, vart kan man se dom? :unsure: Vid las barrancas vid midnatt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 viken ö? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 LV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 gta:san2 Om du har msn kan jag skicka en karta på övernaturliga saker,alla vapen,bilar,hästskor,snäckor osv.. :rolleyes: Edit; Hur skickar man man bilder i ett sånt här meddelande? (funkar inte) kan du skicka till mig idag tack min epostadres är [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 10 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Är lite förvirad, skicka vad? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_bull Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 var i las barancas kan man se spökhästarna jag har försökt överallt vid midnatt men inte sett en glimt av några hästar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) Okej, kolla visste inte ens att det fanns spökhästar.... ;) ... Håller på och försöka fota en zombie, läs mer på ''Övernaturliga saker''. blue_bull Ta ett kort på den så kallade ''Leatherface'' om du nu har sett han. Skicka upp det här! (Tror inte på dig för jag har fått sett en bild) (lol)! <_< Redigerat 14 Januari 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_bull Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 hur skickar man bilder på detta forum ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Vet inte, har du msn så kan du skicka dom där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg