starboy28 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 jag är på spök huset och jag har klarat bossen sen så sticker mario och jag är den jag besegra sen när jag är vid byn så kommer mario(spöket el vad det nu ä för något) han säger att jag ska säga hans namn men jag vet inte va namnet är så vad ä namnet på han?????? snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 namnet är alingsås :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Dooplis.......är namnet...men först ska du till slottet och hitta bokstaven P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starboy28 Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 kan man vara så jag är?? och var är dem där p grejen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 P grejen är under slottet du måste ha den så du kan skriva att han heter doopliss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starboy28 Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (redigerat) hur kommer man dit da ska man gå vid vatten brunnen hur får man bort den där dörren i så fall???? och är namnet med två s el ett s?? Redigerat 31 December 2004 av starboy28 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DElphos Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 du måste ha Vivian som partner =)... spring till staden igen twilight asså.. sen får du hjälpa henne att hitta en supermegabomb eller nått finns i en av buskarna.... sen kan du med hjälp av hennes ability komma förbi dörren i vattenbrunnen :D GL HF dude =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starboy28 Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 ska man inte säga namnet nu :huh: jag för står inte ska man el ska man inte säga namnet för han släpper inte för bi mig och man kan ju inte besegra honom han tar inget på mig och jag inte på honom.roligt att man får vivian Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starboy28 Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 snälla hjälp mig hur kommer jag till den där p grejen hur kommer jag under slottet är vägen under statyn????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 gå till staden prata med vivian hon pratar om att dom kommer slå henne om hon inte hittar en viktig sak tryck på buskarna bredvid henne så hittar du en bomb prata med vivian så blir hon din partner gå tillbaks till slottet utanför slottet finns en brunn hoppa ner i den spöa alla fiender sen knuffar du upp galler dörren när den är ungefär i mitten använder du vivians special förmåga så at du kommer förbi dörren fortsätt framåt så hittar du ett P gå tillbaks till den onda mario så skriver du att han heter Doopliss så springer han iväg gå tillbaka till var Doopliss var förut så möter du honom när du har klarat honom får du tillbaka ditt namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg