Hoppa till innehåll

Paper Mario Hjälp!

starboy28

Rekommendera inlägg

jag är på spök huset och jag har klarat bossen sen så sticker mario och jag är den jag besegra sen när jag är vid byn så kommer mario(spöket el vad det nu ä för något) han säger att jag ska säga hans namn men jag vet inte va namnet är så vad ä namnet på han?????? snälla hjälp mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du måste ha Vivian som partner =)...

spring till staden igen twilight asså.. sen får du hjälpa henne att hitta en supermegabomb eller nått finns i en av buskarna....

sen kan du med hjälp av hennes ability komma förbi dörren i vattenbrunnen :D

GL HF dude =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gå till staden prata med vivian hon pratar om att dom kommer slå henne om hon inte hittar en viktig sak tryck på buskarna bredvid henne så hittar du en bomb prata med vivian så blir hon din partner gå tillbaks till slottet utanför slottet finns en brunn hoppa ner i den spöa alla fiender sen knuffar du upp galler dörren när den är ungefär i mitten använder du vivians special förmåga så at du kommer förbi dörren fortsätt framåt så hittar du ett P gå tillbaks till den onda mario så skriver du att han heter Doopliss så springer han iväg gå tillbaka till var Doopliss var förut så möter du honom när du har klarat honom får du tillbaka ditt namn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...