mantis Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 dom flästa här siger att det är laglit att tanka ner spel för egewt bruk men det är fel att ladda hem ett spel är olagligt annars skulle spel va grattis ju typ gå in på en game afär och siga hmm har du typ halo2 dpom siger japp då kan man inte bara siga mm jag tar det sen gå där ifrån det är typ samma sak att ladda ner det vafan bolagen gör inte spelan för att folk ska spela dom dom vill tjäna pengar på dom men om man laddar ner dom så får dom inte ett piss det är ju afärerna som köper spel från bolagen sen säljer till köparna för att då tjänar både bolaget och affäern som selger det!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Du har en massa stavfel i dina meningar (vill inte vara elak). Det är klart att det är olagligt att ladda ner spel. Man kan få böta upp till 100.000 dollar om jag inte tar fel (var så på Halo 2 iaf). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 stav felen beror på dyclexi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Ursäkta mig då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 ingen probem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Det är inte olagligt (än) att ladda ner spel, men olagligt att ladda upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Kan någon PM:a mig om var man gör det ( av ren nyfikenhet ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Fårman prata om sånt i forumet? Isåfall kan väl någon PM:a mig! Av ren nyfikenhet jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Olagligt och ladda hem till sin xbox men det finns några som inte bryr sig det är fängelse om man blir märkt.Olagligaste är att sprida ut det på internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Skuggan: Det bryter mot § 1.3. Och därför låses tråden nu också. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg