Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 men dom brukar ha det i västerås... jag har hittat väldigt gamla spel, och dom får ju in spel hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 finns det inte bara en Tv.spelsbörsen i Sthlm och GBG??? aja...nu ska jag inte börja snacka om nåt annat än Paper Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ungefär hur lång tide tar det att klara spelet ungefär, eller att komma till slutbossen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 för mig tog det lite mer än 70 timmar..har bara klarat det en gång innan jag sålde det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ok, så det tar ett tag i alla fall, det är bra, då har man nåt att spela ett tag framöver.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 japp....men sen kan man klara det på under 13 timmar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ok.. men jag ska börja att klara det en första gång... kan man bara vara mario, inte Luigi eller så?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 nej...det skulle jag inte tro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 åhh, vad synd, jag gillar Luigi mer än mario, han hoppar bätter i den fleats spel och e skönare 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 den är det på SSB i alla fall... asså den hoppar högre än mario....men nu vill jag inte börja prata om med SSb... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 nej, så gör inte det då... finns toad med i spelet?? eller nån annan känd, yoshi?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag har int kört det så... är det spelet värt aTT KÖPA???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg