Adio Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 är halo 2 bra har tänkt att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Kika på de andra trådarna i detta forum så får du veta att det är ett utmärkt spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Det är grymt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbo78 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 ;) Halo2 är det bland det bästa som jag har spelat. Så jag tycker du ska ta och köpa det. Mvh Linus B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) ska det här inte stå i Halo & Halo 2 Subforumet? iallafall jag tycker att du ska köpa det spelet är grymt bra och har grymt bra Grafik. Redigerat 12 Januari 2005 av Elite Leader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Du blir säkert nöjd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst magiska_lasse Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 juue! köp det det äger fett!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 det är det bästa xbox spel som jag har spelat. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 (redigerat) nu blev det dubbelpost igen förlåt. Redigerat 2 Februari 2005 av nesse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 :D ok har köpt det och det va as bra as bra grafik TACK FÖR INFORMATIONen.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Köp det eller Fable :D Dom bästa spelen som har gjorts på Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Köp det eller Fable :D Dom bästa spelen som har gjorts på Xbox Bättre sent än aldrig. Han har ju redan köpt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg