Xeon Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Nu är det så att jag somnade innan tolvslaget, men allvarligt så bryr jag mig inte. samma sak händer varje år förutom att man kanske har blivit smartare och äter annan mat, jag tycker att istället för att köpa massa raketer och smällare när man istället kan skänka pengar till dom som verkligen behöver det (flodvågornazs offer) Med detta menar jag inte att ni inte bryr er om dom, utan jag ville bara säga att istället för raketer så kan man ju skänka pengar. Ni får gärna skriva vad ni tycker PS. Lås gärna tråden, ville bara få detta sagt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Nu är det så att jag somnade innan tolvslaget, men allvarligt så bryr jag mig inte. samma sak händer varje år förutom att man kanske har blivit smartare och äter annan mat, jag tycker att istället för att köpa massa raketer och smällare när man istället kan skänka pengar till dom som verkligen behöver det (flodvågornazs offer) Med detta menar jag inte att ni inte bryr er om dom, utan jag ville bara säga att istället för raketer så kan man ju skänka pengar. Ni får gärna skriva vad ni tycker PS. Lås gärna tråden, ville bara få detta sagt Vafan får dig att tro att det kommer en fet flodvåg varje år vid juletider för >_>? Och vem bryr sig om du somnade innan 12-slaget...? ingen. Och raketerna är ju f*n hela höjdpunkten på nyår och ingen liten plutt som du ska förstöra den! Och det finns så mkt mer än bara reketer och smällare kan kan skjuta, man kan ju bl.a. dricka, festa, se på tv med familjen och massa mer saker. Det är som att ta alla pengar som skulle gå till julklappar, och ge dem till några andra.... Vad skulle du säga då om din mamma eller pappa säger att det inte blir några klappar för att dem har gett bort alla. så ta och ge dig, va. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Intressant... Intresseklubben antecknar. *Krafskrafs* *LÅST* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg