xbox_90 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Var e du?? om du inte kommer vidare, kolla in den här sidan: http://guides.ign.com/guides/482080/index.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 (Falconeric @ 02/01-2005 14:15:14) nej det slottet där du fick pilbågen men i darkworld. jag är inne i slotte men vet inte hur man kommer vidare du får skriva hur långt du kommit annars kan man inte hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 det är bara att leta efter nycklarna ditt ¤¤¤¤¤ ¤¤ till ¤¤¤ huvud :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Jag vet inte vad jag skall göra, jag är i den mörka världen och en ädelsten blinkar på kartan men hur kommer jag dit??? du ska gå till 1an men se till att ha minst 110rupes på vägen dit så stöter du på en apa betala 10rupes och gå till ingången av templet betala 100rupes för att hon ska öppna :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Jag vet inte vad jag skall göra, jag är i den mörka världen och en ädelsten blinkar på kartan men hur kommer jag dit??? jo jag har kommit in men sen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Men läs guiden då! Där står hela lösningen till templet, om du inte orkar klara det på egen hand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg