Rosalie90 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Hej Jag har The sims 2. Men alla mina sims är fattiga och det vill inte jag :( . Kan någon koden till att man får fler pengar. jag skulle bli :D om någon kunde säga det till mig. hej då så länge PS om ni vet hur man får mycke pengar på en gång så skriv det med DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sati1310 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 man skriver Kaching - 1000 simdaler eller Motherlode - 50000 simdaler :) då vet du de hoppas att de går bra.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Kolla på fuska.se innan du frågar. Finns även andra sådana trådar, kolla forumet innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosalie90 Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 man skriver Kaching - 1000 simdaler eller Motherlode - 50000 simdaler :) då vet du de hoppas att de går bra.... HejTack så mycke :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg