💬
Logga in
Fuska.se

Angående Inlägget

41 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hej!

Tydligen så har det här inlägget(klicka!) kostat mej moderatorplatsen. Det ver dock inte jag som skrev det, utan en "rolig" kompis som blev lite flum under någon inte alltför vaken timma på nyårsafton.

Nåja, ville bara att ni skulle veta det.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

=/.. Trist de, du var bra som moderator.

Men det är ju orättvist du borde få bli moderator igen :( du var den bästa moderatorn :(

Men # 21 är ju skit bra! Han vet hur man ska låsa trådar asså de gamla moddarna bryr sig inte om jag anmäler... Men nu har vi ju # 21 som modd så då behöver man inte anmäla lika mycket... Han låser jätte många spam trådar som de andra inte bryr sig om... Men Jellyfish du är ju F.D. Moderator! Men så länge du var moderator före # 21 var du den bästa! Nu får du allt ta och skälla ut din kompis höhö...

Nivå 3 · Lärling

Fy f*n vad taskigt. det är så helst ska man vell vara vuxen för att vara moderator efter som jellyfish är nog vuxen så tror jag inte att han skulle säga det. så admin tänk på det! om nu jellyfish är vuxen <_< men eftersom jag har sett så har han sköt sig väldigt bra som moderator.

Senast ändrad:

Ursäkta men Jellyfish är bättre moderator mer positiv i alla fall tycker jag.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

Haha, tack för lovorden men 21 kan behålla sin mod-plats. Jag hänger ändå inte här så mycket.

Nä, jag e inte vuxen. Är 15 år. ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Haha, tack för lovorden men 21 kan behålla sin mod-plats. Jag hänger ändå inte här så mycket.

Nä, jag e inte vuxen. Är 15 år. ;)

Men vad är din roll som F.D Moderator om du inte är Moderator varför är du Före Detta Moderator?, jag menar det är kanske ändå ingen som vill veta det.

Jag vill verkligen att Admin kommer med ett inlägg i denna tråden.

Senast ändrad:

vad betyder F.D moderator ?

Nivå 7 · Fuskare

vad betyder F.D moderator ?

Före detta moderator
2 Jan 2005
Nivå 7 · Fuskare

jaaa, men vad menas med det? enligt mej så är man mod eller inte..

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Att man har varit men inte är

Att man har varit men inte är

Ja du lol en ny grupp "Före Detta Moderator"... :S Men jag tycker att man är moderator om man är och man är medlem eller skribent om man inte är moderator. F.D. Moderator var en dålig grupp (Bara vad jag tycker) för dom har väl inte moderatorernas funktioner? Ja iaf jag vill att Jellyfish ska komma tebax som modd... Kan vi inte starta en omröstning om det?

Jellyfish har du skällt ut din kompis? HöHö

Eller så fick hans kompis en rejäll omgång.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jellyfish hade en varning förrut (som nu är borta). Men jag undrar om det var Draghon (för det var hon som låste tråden) som gav Jellyfish varningen. För jag visste inte att Moderatorer kunde varna Moderatorer.

Borde vara omröstning om vi ska få tillbaka Jellyfish som moderator kom tillbaka Jelly :(

Det är jellyfishs eget fel att han förlora sin moderationsrätt, det var hans login som skrev det dumma inlägget, oavsett om det var han eller inte så är det han ansvar att inte låta någon annan än han själv andvända hans konto.

Har ingen åsikt om han ska få till baka sin moderationsrätt.

Det är jellyfishs eget fel att han förlora sin moderationsrätt, det var hans login som skrev det dumma inlägget, oavsett om det var han eller inte så är det han ansvar att inte låta någon annan än han själv andvända hans konto.

Har ingen åsikt om han ska få till baka sin moderationsrätt.

Han var jävligt bra som moderator! Men du har ju rätt... Och jo jag tror att den enda som inte kan få en varning är root admin eller alla admins...
Nivå 3 · Lärling

Jag har gårt en omröstning kolla der.

Fast nu börjar jag ändra mig därför varje gång jag anmäler så kommer #21 kvickt och låser.Förut var det inte så.tex ibland när jag såg några ha animerade bilder så anmälde jag då blev det inget eller så.

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.