starboy28 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 jag ska till ön men man måste hitta blobery(el vad han heter)men han är inne i ett hus som är låst från insidan så man kommer inte inn hur ska jag komma in dit snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 de finns en bro nästa längst till höger i roughtport använd yoshi och hoppa över längst ner i början av bron sen ska du upp på taket och hoppa ner i hans hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 och för att komma ner i skorstenen ska du rulla dig till en rulle och rulla ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 sen ska du gå till värshuset och prata medden som säjer öl sen får du ett brevsom du ska ge till han och sen ska ni åka 100inlägget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg