Mugaga Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 tycker ni jag ska köpa sims2 för 420? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 om du nu vill ha sims, så e det väl ett bra pris. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Tycker du att det är värt så.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Det är snygg grafik och det är ett mycket roligt spel så jag tycker att du ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Det är vell ett väldigt populärt dpel nu för tiden sp... sims <_< jag hatar det verkligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oblivion Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) jag har spelat spelet, det är som vanlig kul de 3 första dagarna. Sen blir man uttråkad, och spelar därefter inget mer! :blink: Med andra ord så tycker jag inte du skall köpa det alls :] det gjorde iaf inte jag! :gitarr: Redigerat 3 Januari 2005 av Oblivion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 det är et rätt bra pris så... ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lukas95 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 ja tycker det för jag köpte det för 500 kr och är spelet jätte bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 köp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oblivion Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 herregud, köpte det för 420 spänn. Hur dyrt som helst :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 det är inte dyrt för ett så nytt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Min syrra köpte sitt nåra veckor efter att den kom ut,den kostade ca: 446kr tror jag..Men jag tycker du borde köpa Sims 2 om du B) e intresserad av spelet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg