toticee Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 hur kommer man igenom royal vally. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 vars är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toticee Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 man komer dit efter man har klarat 4 templet. det är fullt av spöken och man går vilse. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 HUR DÖDAR MAN EN ELDLARV I FJÄRDE TEMPLE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Toticee om du vill gå igenom där man går villse så ska du ta upp,vänster,vänster,upp,höger,upp Sas: Vilken Larv ?? Menar du Den Gigantiska Octpuss eller vad dom heter , när han skjuter Stenar så ska du slå till baks dom med Svärdet .. sen blir han is använd då den facklan på hans svans Upprepa detta 3 Gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (redigerat) Vilken riktning du skall gå står ju på en skyllt hela tiden som är placerad på någon av de fyra hörnen. Jag förstår heller inte vilken larv han kan tänkas mena men det är nog inte den bossen du förklarade ;) Det där jäkla bossen var föressten den enda punkt jag fastnade på i detta spel. Detta p.g.a. att jag var så inställd på att kuta runt honom direkt när jag såg honom. Men blev förbannad när jag inte lyckades ta mig runt ;p sas: Exakt hur såg larven ut? Vad sköt den. Jag kanske minns om du förklarar larven lite. ~Majstro~ Redigerat 9 Januari 2005 av majstro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 men jag kommer inte till royal, är i delen brevid staden och north hyurle field, men kommer inte fram... vägar överallt och vatten utan stege HJÄLP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Hmm.. om du befinner dig bredvid staden är du alldeles för långt ner. Stegen finner du om du direkt innan själva portalen till slottet svänger vänster. Du vet i det fönstret där du har 4 träden som man mha fusing kan gå ner i och finna Magical Boberang :) ~Majstro~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 har klarat det nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 HAR KLARAT SPELET NU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg