Hoppa till innehåll

Zelda Minsih Cap


toticee

Rekommendera inlägg

Toticee om du vill gå igenom där man går villse så ska du ta upp,vänster,vänster,upp,höger,upp

 

Sas: Vilken Larv ?? Menar du Den Gigantiska Octpuss eller vad dom heter , när han skjuter Stenar så ska du slå till baks dom med Svärdet .. sen blir han is använd då den facklan på hans svans Upprepa detta 3 Gånger

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken riktning du skall gå står ju på en skyllt hela tiden som är placerad på någon av de fyra hörnen.

Jag förstår heller inte vilken larv han kan tänkas mena men det är nog inte den bossen du förklarade ;)

 

Det där jäkla bossen var föressten den enda punkt jag fastnade på i detta spel. Detta p.g.a. att jag var så inställd på att kuta runt honom direkt när jag såg honom. Men blev förbannad när jag inte lyckades ta mig runt ;p

 

sas: Exakt hur såg larven ut? Vad sköt den. Jag kanske minns om du förklarar larven lite.

 

~Majstro~

Redigerat av majstro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm.. om du befinner dig bredvid staden är du alldeles för långt ner. Stegen finner du om du direkt innan själva portalen till slottet svänger vänster. Du vet i det fönstret där du har 4 träden som man mha fusing kan gå ner i och finna Magical Boberang :)

 

~Majstro~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...