zacha2 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) VEM HAR ALLA LEGENDARISKA POKEMON JAG HAR NÄSTAN ALLA......PÅ CRYSTAL ALLTSÅ...........JAG HAR HO-OH,LUGIA,MEWTWO,MEW,SECUNE,ENTIE,RAKOY OCH NÅGRA MER SOM JAG INTE KOMMER IHÅG OCH PÅ LEAF GREEN HAR JAG REGIROCK,REGICE,REGISTEEL,ARTCOUNO,ZAPTOS,MOLTRES,MEWTWO,GROUNDON,KYGROE,LATIOS,LATIAS,ENTIE........ .. :lol: :D :) OJJJ DET HÄR VAR EGENTLIGEN TILL GAME BOY SORRY Redigerat 2 Januari 2005 av zacha2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lukas95 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 men jag har alla lagendariska pokemon på crystal gold silver och sapphire men jag har inte alla en på ruby och jag har inte fire red och och leaf green Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 jag har en på Silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 har alla på ruby ps. FEL FORUM !!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg