Joy Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Dragon, här komemr hjälp om jag fattat vad du menar.. Du menar nog när det finns en spricka i taket! Då ska du använda bombchus!Såna bomber som åker på väggarna och kan spränga upp sprickan, men var noga med att du ska tima, för bombchusen sprängs inte på begäran ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 vart finns den där sprickan???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 asså kan ingen göra så att filip blir avstängd eller nåt....han skriver så onödiga inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 joy, ja vet de...men ja fattar itte...vart ska ja släppa bombchun? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 VART FINNS SPRICKAN....OM DU SKRIVER DET KAN JAG KANSKE HJÄLPA DIG!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 men snälla 0014....om ja skriver att ja försöker få fierce diety, som man ba kan få på månen, fattar du väl va ja menar...elle? =/ men sprickan finns i taket, i en av körragömma killarnas labyrinter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 :?:hej!!!! min msn:[email protected] hej alla zelda fans!!!!! jag har lite problem i tredje templet!!! när man har kommit till den här bossen som är ett öga och en massa saker på...vad ska man göra med den?ska man ba döda alla grejer som e runt den?jag har 2 flaskor... man var snälla och skriv inte svar här på forumet utan adda mig på msn istället för där e ja inne mera!!!!!jag e nästan aldrig inne här på fuska.nu :new_let_it_all_out: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 0014 jag tänker inte bli av stängd!! :evil: des utom måste man ha 5 varningar inan man blir avstängd! jag har 1 så jag har 4 chanser till haha :!: :!: :!: :!: :new_asthanos:[/img] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 Öh? OM du inte vill bli avstängd, ett råd: Spamma inte så du får flera varningar.. quaked_ess: Du ska förstöra alla bubblor som ögat har runt sig, och när du får läge ska du skjuta på ögat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 i vilken av killarnas rum finns sprickan....Deku-, Goron-,zora- eller links rum?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 I det fjärde templet-rummet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 jo ni vet tredje templet som alla andra kan man ju samla feer men jag skulle vilja ha svar på vad man får när man har gjort det för jag raderar mina filer när jag klarat spelet igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg