0014 Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 fast Great faiy swords färger är så sköna... diggar den me... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 oni-link e japanska, tror ja, men de ja vet säkert är att oni-link betyder ond-link! och visst ser man ut att va ond när man har fierce diety mask på sej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 jag tycker razor sword e snyggast, men great fairys bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Jag har inte Fiercys Great mask :( Jag har bara klarat 2 kurragömmalekar än så länge.. Jag har inte klarat Goronleken och.. kommer inte ihåg den andra.. men aja.. Nån som kan hjälpa? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Vad är det du har problem med? Alltså, var i goron grottan har du fastnat? PS. Har du alla masker? DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Jag har alla förutom den :/ Man ska ju rulla sådära snabbt med goron för att komma över... det är gsnak svårt.. Ni kan ju kanske inte ge några tips.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Det är inte svårt, det är faktiskt lätt, om du misslyckas och ramlar ner för stupet så hamnar du i början, och där finns det gott om magi... Du skall ha fullt med magi, sen börjar du rulla, men innan det, se till att du står så rakt fram som möjligt och rulla så rakt som möjligt och försök att rulla i mitten av gången, träffa en kista vid mittpunkten så studsar du helt perfekt, efter två kistor till kan du sluta rulla lite, nu är det bara att gå lite, sen ska du hoppa till killen, hoppas att detta var någon hjälp ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 asså som joy sa är det bara att finna en bra rullväg...sen är det bara att rulla framåt...du behöver aldrig svänga för den studsar ot sidan i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Varför repeterar du det jag just skrivit? Det är ju ba onödigt.. Cheatorx: Ska du försöka med denna info? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 klart att jag ska! Måste bara hitta mitt borttappade Expansion pak till N64. Sen ska jag klara det på en gång :) Tack Joy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 du skrev inte att han aldrig behövde svänga...det kanske var det som var felet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Det var så lite så.. Sen på det sista rummet så ska du gå igenom massa rum och slåss mot olika slags fiender, i två rum är det en spricka i väggen och i taket, då skall du använda bombchus för att spränga dem och sen är det bara att ta sig igenom rummen tills du kommer till ungen ;) Sen efter det går du fram till majora killen vid eken och snackar med honom, du får Fierce Deity mask! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg