0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 www.nintendo.se ? http://www.nintendo-se.com/development/zel...asp?visa=majora ska du bli medlen i club nintendo är sidan www.nintendo-se.com
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 ja nu gick det att å den men jag gjorde all night mask också :D . och jaja örlåt att jag skrev 3 i rad¨ varför skulle det inte gå att få den, det är klart det går, allt går att få...
Gäst ShatterHand Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 Hej vet nån hur man dödar det där kung skeletet i ikanacanyon När han tar av sig huvudet det går ju inte att slå på huvudet
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 du måste skjuta eld i gardinerna, vänta tills han har huvudet på och gör samma som med dom andra 2!
Gäst ShatterHand Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Jag har klarat dom två skeletet vakterna men kung skelet går ju inte och döda typ vad ska man göra när han tar av sig huvudet
Joy Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 du måste skjuta eld i gardinerna, vänta tills han har huvudet på och gör samma som med dom andra 2! John.. Han har ju förklarat det! Menar du att det inte funkar?
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 det ska ju funka, det har funkat för mig flera gånger!
cool_yous Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 www.nintendo.se ? http://www.nintendo-se.com/development/zel...asp?visa=majora ska du bli medlen i club nintendo är sidan www.nintendo-se.com vad heter parets mask den vita med en blixt på det men vad heter den på engelska :evil:
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 den heter couple mask, vill du veta hur man får den också så kolla Hur du får den: Klara av Anju+Kafei uppdraget och möt de båda kl 4 am i Stock Pot inn för att få den här masken. Vad den gör: Prata med borgmästaren med masken på någon gång mellan 10 am och 6 pm så ger han dig en hjärtbit.
cool_yous Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 den heter couple mask, vill du veta hur man får den också så kolla Hur du får den: Klara av Anju+Kafei uppdraget och möt de båda kl 4 am i Stock Pot inn för att få den här masken. Vad den gör: Prata med borgmästaren med masken på någon gång mellan 10 am och 6 pm så ger han dig en hjärtbit. är det parets mask
cool_yous Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 den heter couple mask, vill du veta hur man får den också så kolla Hur du får den: Klara av Anju+Kafei uppdraget och möt de båda kl 4 am i Stock Pot inn för att få den här masken. Vad den gör: Prata med borgmästaren med masken på någon gång mellan 10 am och 6 pm så ger han dig en hjärtbit. är det parets mask
neVah Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 e de gratis o bli medlem i club nintendo?
Rekommendera inlägg