0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 vadå?? var det ett svar till pilarna? det e väl inget svårt med pilarna, det e ju bara att simma till dom!!! pilar...är det itne stenar eller pelare i vattnet`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jojo sak samma det var ju dom han menade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 okej...men de ser väl inte ut som pilar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 nej, jag skrev inte att det var pilar men det gjorde han så jag skrev pilar tillbaks för att han skulle fatta att jag sa till han... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 okej...då fattar jag också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 har någon tips på Gyorg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 har någon tips på Gyorg? strunta i den frågan!jag spelade cpiga song of time och blev av med boss nykeln och allt annat som var gjort i templet!f*n f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 2 saker daniel björk! 1. SKRIV INTE 2 INLÄGG IRAD!!!! 2. MAN FÅR INTE SKRIVA FULA ORD!!! dessutom försvinner inte alls allt, snarae inget försvinner bara bosskey och kartan och oviktiga kistor, ingen viktigt fösvinner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 2 saker daniel björk! 1. SKRIV INTE 2 INLÄGG IRAD!!!! 2. MAN FÅR INTE SKRIVA FULA ORD!!! dessutom försvinner inte alls allt, snarae inget försvinner bara bosskey och kartan och oviktiga kistor, ingen viktigt fösvinner! Jo.. alla aktiverade vatter rör. och.. sorry för dom fula orden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 vad jobbigt....för mig tog det jättelång tid att klara Great bay temple (Ca 2,5 timmar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 vart ska man äfter grayt bay temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 du ska till ikana canyon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg