0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 vadå?? var det ett svar till pilarna? det e väl inget svårt med pilarna, det e ju bara att simma till dom!!! pilar...är det itne stenar eller pelare i vattnet`?
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 nej, jag skrev inte att det var pilar men det gjorde han så jag skrev pilar tillbaks för att han skulle fatta att jag sa till han...
Zeem Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 har någon tips på Gyorg? strunta i den frågan!jag spelade cpiga song of time och blev av med boss nykeln och allt annat som var gjort i templet!f*n f*n
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 2 saker daniel björk! 1. SKRIV INTE 2 INLÄGG IRAD!!!! 2. MAN FÅR INTE SKRIVA FULA ORD!!! dessutom försvinner inte alls allt, snarae inget försvinner bara bosskey och kartan och oviktiga kistor, ingen viktigt fösvinner!
Zeem Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 2 saker daniel björk! 1. SKRIV INTE 2 INLÄGG IRAD!!!! 2. MAN FÅR INTE SKRIVA FULA ORD!!! dessutom försvinner inte alls allt, snarae inget försvinner bara bosskey och kartan och oviktiga kistor, ingen viktigt fösvinner! Jo.. alla aktiverade vatter rör. och.. sorry för dom fula orden
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 vad jobbigt....för mig tog det jättelång tid att klara Great bay temple (Ca 2,5 timmar)
Rekommendera inlägg