0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 du ska ge Kafeis bev till Aroma....sen får du flaskan med Cheateu romani Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 coll yours, det har vi sagt i en annas sida i tråden, du måste ju kolla igenom tråden innan du skriver! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 vet nån vart man får alla hjärtbitar....jag har tagit alla utom en.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 vet nån vart man får alla hjärtbitar....jag har tagit alla utom en.. Hur många finns det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Ändrat med hänvisning till §1.20 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jaha....menn det är bara det att jag inte vet vilka jag tagit och inte tagit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 du sa ju att du har tagit alla och klarat alltihop. det finns ju 52 st...... 0014 hur gör man en sån med sträck sen står det EX. din .._________________ jag Krossar på alla zelda spel ÄVEN Zelda: the Wind waker...Jag och Smaragd har gjort en Zelda klubb. Vi tar inte in fler medlemmar, tyvärr! Vi kan ALLT som har med Zelda att göra... O.B.S!!!Jag gör även Avatarer för 40 poäng eller mindre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 ändrat med hänvisning till §1.20 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 MEN KAN DU GE DIG, SLUTA SPAMMA INTE 2 INLÄGG IRAD!!! OCH JAG HAR REDAN GETT GUIDEN!!! dessutom kallas det signatur! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 det får du ta i almäntforumet eller nåt...det hör inte hit i alla fall....men nu ska det pratas om zelda...tack för guiden banjo kazooie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 :) men då har du ju inte klarat alla zelda spel... har du nån aning om vilken som fattas?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 men hur gör man så att man ha en sån sak som om när man har skrivit nåt så kommer ett sträck sen vet jag inte hur man gör Ex.din Banjo-Kazooie _________________ Jag hjälper på Banjo-Kazooie Spelen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg