0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 skjut på varannan hela tiden eller skjut den som kommer närmast.....annars är det bara att öva.. det funka första gången.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag har inte läst i genom hela tråden men jag tror jag kan fråga om hjälp jag har lånat det av min kompis igår och jag har nyss blivit vanlig istället för att vara deku så nu har jag den masken men vad ska jag göra nu??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 du ska åt söder..alltså åt southern swamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 hur gör man när man ska gå upp till berget? på http://www.nintendo-se.com/development/zel...asp?visa=majora står:Death Mountain Gå mot Death Mountain tills du kommer till en vägg gjord av is, titta upp och skjut med pilbågen på istappen som hänger ovanför för att komma förbi. Efter det kommer det vara en stor snöboll i vägen som du skall bomba. Jag har inga bomber! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 du får det av gumman kl 12 på natten när du räddat henne...dagen efter får du bomber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda-boy Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 du får det av gumman kl 12 på natten när du räddat henne...dagen efter får du bomber man får facktist bombmask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 ja ...men det är som en BOMB...det är bara hålla in R så tar man ingen skada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Jag är as bra på Zelda. Ni ska bara veta hur snabbt jag klarar av det. På en hundradel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 klarar du de på en hundradel heter jag Olle.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda-boy Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 musik till majora´s mask låt fönstret bara va och lyssna minns ni they are coming i romani ranch boss credits(2) Deku Palace drom practice Majora's Wrath klicka här för mer music Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 man kan också kolla på www.Laurasmidi.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Mitt svärd är stulet av den där fågeln.Vakten säger att det finns en affär som säljer stulna saker.Var är den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg