FireFly Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Men när jag hade tagit den så väntade jag bara lite, ungefär en halv "spel-timme" och då blev allt svart och spelets ljud var jätte-hackigt! Alltså om man trycker Start så lät det ungefär: Dri-io-on-ng istället för att det baar var ett ljud! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 kanske kom in damm eller nåt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Kanske, ska prova igen nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 säg till om det händer igen eller inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Ja, oh nej! Jag måste klara kurragömma igen, eller är det samma kod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Ja, oh nej! Jag måste klara kurragömma igen, eller är det samma kod? det är olika koder fast om man klarar nånting "kommer inte ihåg vad det är" då kommer du få en bok som alla deras lösen står Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Vilken tur, det var samma kod! Vilken otur, min brorsa "råkade" gå förbi och komma åt Reset-knappen! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 men kan du inte ladda om då...eller vänta..du har väl inte lärt dig Song of time än... ??? eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Nej, men nu har jag äntligen det! Nu behöver jag inte mer hjälp, jag ligger vid det där Deku-Templet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 okej...du ska leta upp en apa....aja...det är inte rolit om nån hjälper dig igenom hela spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Jag har gjort det, den har hoppat runt och sen är jag Deku och ska in men en dum grej sprutar iväg mig! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Jag har gjort det, den har hoppat runt och sen är jag Deku och ska in men en dum grej sprutar iväg mig! :( Du ska åka båt på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg