Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 va? jag säger att du skriver BÄTTRE än mig , och att jag bara skrev lite... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 hjälp mig på majoras mask att få postman hat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 den som finns på nintendo-se.com/developement eller??? TILL 0014 det gick inte att å postman hat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ge brevet som du får utav Kafei till brevbäraren sista natten så levererar han det till madam Aroma på Milk Bar. Efter att han har levererat brevet får du Postman's Hat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 www.nintendo.se ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ge brevet som du får utav Kafei till brevbäraren sista natten så levererar han det till madam Aroma på Milk Bar. Efter att han har levererat brevet får du Postman's Hat. ska man inte ge det till Anju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jaja ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 TILL 0014 måste man ha sån member m ask för att komma in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 nej..,inte då...det är öppet då...annars får du den när du räddat både Romani och cremia...det gör duu efter att du fått Powder kegs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 TILL 0014 måste man ha sån member m ask för att komma in men kan du sluta spamma, du får inte skriva 3 inlägg irad du skrev även: det gick inte att å postman hat det går det väl visste, vad snackar du om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja nu gick det att å den men jag gjorde all night mask också :D . och jaja örlåt att jag skrev 3 i rad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 www.nintendo.se ? http://www.nintendo-se.com/development/zel...asp?visa=majora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg