ApeBoy Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 du ska till stone tower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 finns det någon guide till det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 ja det ska du ör om man trycker på sonna knappar då aktiveras saker man kan hoppa på . ja det inns det www.zeldauniverse.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 om du söker på "zelda guide" på google och sen trycker på "sidor på svenska" tryck sen på den översta så finns det en walkthrough till majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 här är adressen till guiden http://www.nintendo-se.com/development/zel...asp?visa=majora eller här http://www.nintendo-se.com/development/zel...asp?visa=majora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 mmm...dom är faktiskt bra...men på vissa ställen beskriver dom inte lika noga som på andra ställen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epona Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vem årkar egentligen läsa nästan 33 sidor där det nästan inte står något som har med spelet att göra på vissa sidor, inte jag iallafall. Jag vet att det är i pirates forstress som dom finns. Skrev bara fel. Vad är det för fönster man ska in i för att komma åt det fjärde ägget :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vilka har du tagit ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 mm....det undrar jag också....3 finns i pinnacle rocks och 4 st i pirates fortress Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 tja hur får man alla 5 burka för på mig går det inte jag vet inte hur man får den sista. Så om ni är snälla och säger hur man gör snälla ni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Man kan ha totalt sex stycken flaskor som man kan ha lite olika saker i. Här nedan kan du se en lista på var du kan finna alla flaskorna: 1. Ge medicinen till den sjuka häxan i Southern Swamp. Här får du den första flaskan. 2. Hjälp Romani att hålla bort alla spöken från ranchen på natten så får du en flaska full med mjölk. 3. Vinn Goron racet och få en flaska full med guldstoft. 4. Vinn bäver racet i Great Bay (Du behöver Hookshot För att komma ovanför vattenfallet där racet är) för att få denna flaskan. 5. Klara av extraäventyret på kyrkogården för att få den här flaskan. 6. Klara av extraäventyret du får av Madam Aroma för att få den sista flaskan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 hur var det man gör ör att få den med madam Aroma :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg