fredflinta2001 Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 nä det finns det inte vadå FABER sword det finns inte når FABER swrod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 hur i hela världens sjit ska ja kunna veta om de e sant, dannecool89??? de e ju ba nått ja har hört talas om........ joy, nintendo säjer att de inte e sant, men dom enda som vet de helt säkert e dom som gjorde spelet. så om du kan fråga dom, så får du ett säkert svar......... Jo, men det är nog inte så lätt att få tag på Japaner! men okej, då är det nog inte sant.. Men har NI prövat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 hehe, ja skoja ba me dej, joy!!! ja har försök, gav upp efter en sisådär fyra timmar..........efter de kunde ja nästan inte stå upp, så ja ska nog inte gö om de....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Okej, jag är ganska övertygad nu, aja.. Konstigt! Inga frågar om hjälp längre.. Det finns risker för att denna tråden kommer att bli bespammad om ingen vill diskutera nåt liksom.. Har du alla saker Dragon_girl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 nope, har fortfarande inte hittat alla féer i alla tempel, ba i den första ha ja hittat alla. sen har ja inte fått sjätte flaskan, men ja vet hur ja ska få den iaf. föresten, diskuterade vi inte mm nyss??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Jo vi diskuterade MM.. Jag har alla feer, vill du få reda på nån speciell fe, så kan jag hjälpa dej =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 jag har en guide med feer men orkar inte skriva den nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Har jag med =) Dragon_Girl, ska försöka få in guiden imorrn om jag har tid.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 jag skaffar den imorrn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Var det där ett citat från mej? Nästan.. nope, har fortfarande inte hittat alla féer i alla tempel, ba i den första ha ja hittat alla. sen har ja inte fått sjätte flaskan, men ja vet hur ja ska få den iaf. föresten, diskuterade vi inte mm nyss??? Sjätteflaskan? Hur många kan man ha? 6 va? Jo, det är det nog, jag är inte säker på om jag har alla men tror det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 hallå, jag har redan gett henne en guid på flaskor, minns hon inte det? den finns nog på sida 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Tack, Danne! Genom att titta på det inlägget vet jag nu att jag har alla, det var ju bra, då har jag klarat allt på Majoras mask vet jag nu, allt, känns skönt =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg