Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Ja, det var låtar från zelda, men vadå då? Har du fixat så man kan spela dem eller ska dem bara stå där för nöjes skull? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 åh, det funkade inte :evil: det var från en sida och jag trodde det skulle gå så jag testade allt, img url, code, ja allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Men du kan ju inte ta img, url och code och så, du får ju ringa in det med den "rätta" koden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 då kan väl du berätta vad det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Ganska enkelt, jag vet det inte, men det är bara att ta ett tecken i taget, först provar du img, sen code och så vidare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 äh, gå in på sidan, joy..... www.vgmusic.com finns dom på.....finns musik till andra spel oxå!!! fast dom e inte som i spelen...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Jo, jag kan gärna gå in och lyssna men jag skrev det till Danne för att hans lista skulle funka.. Inte för att jag vill lyssna på dem, kan ju alla utantill ändå =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 ja men hur gör man för att de ska funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Skulle du inte testa..? Likadant som jag testat mig fram till detta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Är spelet bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Oja, det är jättebra, lite väl gammalt nu men ändå en klassiker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 joy din länk funkade inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg