kan ingenting Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Asså jag fattar inte, jag kan spela NFSU2 men ibland när jag laddar så hakar det upp sig o det står att det laddar men det gör det int, prova en gång, höll på så i 30 min utan resultat, jag har skaffat en nocd crack, och uppdateringen v.1.1, vad är fel??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 1. Pallar din dator kraven för spelet? 2. Är cracken gjord för version 1.1? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kan ingenting Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 ja den pallar det och mycket mer, det om 1.1 sa du nåt...kan ju prova o ta bort den, om nån säger hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Skulle tro att det räcker med att ladda ner en ny v1.1crack å bara byta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 §1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg