felly Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Tjena, jag lirar Bfvietnam. när jag ska lira på nätet så står de att jag måste ha punkbusters vad f*n de nu e och att jag måste updata och så står "Doyou want to look for updates now?" så får man välja jalr nej sen när den söker så hittar den ingeting.... så är det någon som vet vad punkbusters är och hur man fixar hem Update?? jag vill gärna få ett svar snabbt ! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Tryck ja typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Punkbusters får du till spelet, alltså när du installerade så kunde du välja att installlera punkbusters och antagligen har du valt att inte installera den. Prova med att söka på google och se om du kan hitta nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 vad är punkbusters? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 PunkBuster e ett anti-fusksystem till spel. Ska du spela online så är det bäst å installera PB också. Finns oftast bara några enstaka servrar som inte har antifuskprogram igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 http://www.fz.se/filarkiv/?s=&p=spel/bfvietnam/ <--- där hittar du en hel del uppdateringar till BF Vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) Varför uppdaterar du inte bara från Battelfields hemisida?? Är det inte säkrast??? Redigerat 4 Januari 2005 av Wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.