GTAboy Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 :blink: Hur får man 150/250 liv på Vice City?//GTAboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 du måste köra ambulans uppdragen, å polis grejjerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAboy Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 :D Virrs:GTA:sa... grymt spel(nånting sånt) Ja,jag håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 :D Virrs:GTA:sa... grymt spel(nånting sånt) Ja,jag håller med Gta sa För lätt. GTA VC hade bättre miljö :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Bättre miljö :o Det är rosa gator,rosa trotoar,med gula ränder..Uscha! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Du har fått hjälp och för att undvika spamm låser jag här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg