GTAboy Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 har nån fusk till GTA:san andreas? jag vill ha fusken(Dom här:) hunter skateboard gocart flygplanfusk ej jetplan,stuntplan,shamal. skoter fyrhjuling monstertruck rullskridskor skridskor Och vart är ishallen där man kan kasta puckar i huvudet på folk? Och vart är gocartbanan? Och vart är det en helikopter på första ön? Den som svarar rätt kommer att få fuska-mynt i belöning!(ca 10 mynt beror på ifall ni svarar alla.) Om ni vill får ni vara med i vårt gäng.OBS! man får lön ibland. :kung:
the game master Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) :cool: dte vet jag inte men en kompis sa att man kunde få tag i den på stranden alltså gocarten men jag ska leta monstertrucken hittar man nån stans på 2:dra ön tror jag ps.jag vill vara med i ert gäng :D :kung: Redigerat 3 Januari 2005 av the game master
ChillenKid Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) har nån fusk till GTA:san andreas? jag vill ha fusken(Dom här:) hunter skateboard gocart flygplanfusk ej jetplan,stuntplan,shamal. skoter fyrhjuling monstertruck rullskridskor skridskor Och vart är ishallen där man kan kasta puckar i huvudet på folk? Och vart är gocartbanan? Och vart är det en helikopter på första ön? Den som svarar rätt kommer att få fuska-mynt i belöning!(ca 10 mynt beror på ifall ni svarar alla.) Om ni vill får ni vara med i vårt gäng.OBS! man får lön ibland. :kung: Här har du lite fusk ! http://www.fuska.se/spel/spelid=4420! ! och skateboard finns inte,ingen hockeyplan,inga rullskridskor eller vanliga och inte skoter. Inte gocart bana heller !Och monster trucken hittar du på 3:e ön m.m. Och gokarten får du köra på ett uppdrag sedan står den vid madd dogg mansion. Redigerat 3 Januari 2005 av ChillenKid
lakris Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 (ChillenKid @ 03/01-2005 17:57:11) har nån fusk till GTA:san andreas? jag vill ha fusken(Dom här:) hunter skateboard gocart flygplanfusk ej jetplan,stuntplan,shamal. skoter fyrhjuling monstertruck rullskridskor skridskor Och vart är ishallen där man kan kasta puckar i huvudet på folk? Och vart är gocartbanan? Och vart är det en helikopter på första ön? Den som svarar rätt kommer att få fuska-mynt i belöning!(ca 10 mynt beror på ifall ni svarar alla.) Om ni vill får ni vara med i vårt gäng.OBS! man får lön ibland. :kung: Här har du lite fusk ! http://www.fuska.se/spel/spelid=4420! ! och skateboard finns inte,ingen hockeyplan,inga rullskridskor eller vanliga och inte skoter. Inte gocart bana heller ! Och monster trucken hittar du på 3:e ön m.m. Och gokarten får du köra på ett uppdrag sedan står den vid madd dogg mansion. Monster trucken Finns på landet också
lakris Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Jag har haft Luftvapens flygplanet ;) Hur ser det ut?
Cyper Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 För att få hunter tror jag man måste få ALLA guld i flyg skolan- Skateboard kom inte med i spelet pga, för mycket buggar- Gocarten får man då man har klarat alla uppdrag med Zero (Gå runt hans butik så bör du se den) -Vill du ha en Vortex slå in Triangel,Triangel,Fyrkant,rund,X,L1,L2,ner,ner -Skoter finns inte. -4-hjulingen finns i Angel Pine en bitt inne i skogen vid en stuga. -Monster truck: Om du far från Angel Pine till Los Santos (följ motor vägen) så ska Monstertrucken finnas vid nåt kamping ställe efter vägen ganska nära L.S (svårt att förklara) -Rullskridskor finns inte,vad jag vet. -Skridskor finns inte,vad jag vet PS: Gokarten,monstertrucken kanske inte är där pga, att du inte klarat nog långt i spelet ;)
GTAboy Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2005 :angry: :bah: ALLA SOM SÄGER ATT SKOTER INTE FINNS HAR FEL!FÖR JAG HAR SJÄLV KÖRT EN!MIN LÄRARE OCKSÅ SOM HETER ROGER(HAN VAR PRAO)-(CA20ÅR)OCH VI HAR LITE ONT OM PENGAR! :evil: :ph34r:
ChillenKid Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 :angry: :bah: ALLA SOM SÄGER ATT SKOTER INTE FINNS HAR FEL!FÖR JAG HAR SJÄLV KÖRT EN!MIN LÄRARE OCKSÅ SOM HETER ROGER(HAN VAR PRAO)-(CA20ÅR)OCH VI HAR LITE ONT OM PENGAR! :evil: :ph34r: Var finns skotern dah ?
Guggo Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 (ChillenKid @ 04/01-2005 15:14:14) :angry: :bah: ALLA SOM SÄGER ATT SKOTER INTE FINNS HAR FEL!FÖR JAG HAR SJÄLV KÖRT EN!MIN LÄRARE OCKSÅ SOM HETER ROGER(HAN VAR PRAO)-(CA20ÅR)OCH VI HAR LITE ONT OM PENGAR! :evil: :ph34r: Var finns skotern dah ? undrar samma sak var finns den? det skulle vara lättare o läsa dina inlägg om du inte skrev bara med VERSALER och inte la inte en massa smileys mitt i en mening ;)
lakris Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 :angry: :bah: ALLA SOM SÄGER ATT SKOTER INTE FINNS HAR FEL!FÖR JAG HAR SJÄLV KÖRT EN!MIN LÄRARE OCKSÅ SOM HETER ROGER(HAN VAR PRAO)-(CA20ÅR)OCH VI HAR LITE ONT OM PENGAR! :evil: :ph34r: Vad menar du med Roger?
Cyper Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Man kan inte köra skoter,finns ingen snö! Så jag betvivlar att det finns lol!! :lol:
Rekommendera inlägg