ChillenKid Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 1.Kan någon förklara hur man gör finterna ? exempelvis snurrfint ! 2.Min ''kompis'' säger att man kan börja kicka med bollen på plan ! Går det ? 3.Osså behöver jag ett tips på en spelare (Anfallare) Som har 4,5 - 5 i stjärnor som är värd att köpa ! P.S Han ska vara verklig
the game master Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 1. det går inte att göra snurrfint men när du sk afinta vet jag inte vilen knapp du har det p så du får kolla det 2. nej 3, ronaldhinio, zlatan,
ChillenKid Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2005 1. det går inte att göra snurrfint men när du sk afinta vet jag inte vilen knapp du har det p så du får kolla det 2. nej 3, ronaldhinio, zlatan, Jag vet var man fintar (höger analogspak) och det går att göra snurrfint har gjort det men hittar inte hur man gör ! Det går t.o.m. att lyfta bollen över huvedet med en klack men jag vet inte hur ! :blink:
the game master Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 jaså du menar så l1 och höger analogspak tror jag annars l2
ChillenKid Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) jaså du menar så l1 och höger analogspak tror jag annars l2Nej ! Inte L1 ! Man behöver BARA röra den högra analog spaken ! Jag undrar alltså åt vilka håll man ska dra spaken för att de ska bli en sådan fint ! Edit:Ronaldinho är mittfältare och Ibrahimovic har bara 4 stjärnor ! Redigerat 4 Januari 2005 av ChillenKid
Mic_93 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 1.Kan någon förklara hur man gör finterna ? exempelvis snurrfint ! 2.Min ''kompis'' säger att man kan börja kicka med bollen på plan ! Går det ? 3.Osså behöver jag ett tips på en spelare (Anfallare) Som har 4,5 - 5 i stjärnor som är värd att köpa ! P.S Han ska vara verklig Chillen Kid om du vill vet a bra fusk så gå in på lagret
Rekommendera inlägg