PimpJalle Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) TALES OF SYMPHONIA Asså har inte kommit så långt men har mött Sheena några gånger... Jag har precis klarat The Seal Of Wind och är sen vet jag inte var jag ska... hjälp varit i The seal of wind?? :(mig snälla! :( Var och när går Sheena med i laget... och var ska jag efter jag har. Redigerat 3 Januari 2005 av PimpJalle
yoZhi Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 jag tror vi e på samma ställe, jag undrar också var man ska och när hon går med...
Nyllet Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Efter ni har klarat asgard ranch och går tillbaka till luin, om staden är trasig så får man henna nån stans i staden om man tackar ja till hennes erbjudande
yoZhi Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 var e asgard ranch? e d den human ranchen i närheten?
Nyllet Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 det finns mer än 1 human ranch :P den kommer nån gång efter wind temple tror jag
PimpJalle Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Jag har mött sheena också två eller tre gånger.. minns ej :huh: men jag har iaf klarat the seal of wind,,, ska man sen till human ranch som ligger en bit från asgard??.. för då säger bara Lloyd att man inte borde vara nära den :( ... och sen mötte jag sheena igen vid luin eller nånting... och då bara hon sprang där ifrån!! och typ belv lack !! hur ska jag få henne att gå med mig??? :unsure:
Rekommendera inlägg