Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag spelar bara i skolan på vårat Pingisbord som står i Disco salen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 jag spelar inte i en klubb men jag älskar sporten.. funderar på att börja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag brukar spela ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Ja hur många stjärnor har ni i er rack jag har 4 5 stjärnor har jag, man ska inte ha maskin limmat rack, dom är skit, så gå inte ner och köp nått i en affär för 75 kr, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.