Swebonny Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Tjenare jag är ny här och här kommer lite nya! Koder Hydra( stridsjeten) triangel,triangel,fyrkant,cirkel,kryss,L1,L1,ner,upp Notera: håll upp högra anlog knappen för att byta till jet läge, håll bak för hovering läge! Vortex: triangel,triangel,fyrkant,cirkel,kryss, L1,L2,ner, ner HOppa 10x högra än vanligt upp,upp,triangel,triangel,upp,upp,vänster,höger,fyrkant,R2,R2 Mer koder finns på Gta Sa i menyn klicka på bottom cheats :D Det va de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swebonny Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Sry fel forum. i am sry! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag kunde redan dom fusken och jag tror att man ska prata svenska i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 jag med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (redigerat) Skicka in fusket till arkivet istället för att skriva dom forumet. För att göra så går du till fuskarkivet, klickar på playstation 2 - Gta:Sa, klickar in dig på spelets huvudsida, och klickar på "skicka in fusk". Redigerat 5 Januari 2005 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg