Gäst x0t Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Min mamma är också lärare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 min lärare är väldigt snäll hon har aldrig skrikit varit elak mot eller tjatat på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 min idrotts lärare kallade mig för tjurskalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 jag har min mamma som lärare så jag kan inte svara på den frågan <.............< är de därför du är som du är 0013 :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 ja, vår engelska lärare kör med hot när hon får damp på oss... att srtypa oss och sådär... men hon är jö en såndär gammal käring... 1000 år minst.... :P alla säger att hon blev kickad från hennes gamla jobb... vi lär oss inget häller... vi fick ett yellow test på ett kapitel hon glömt att vi skulle göra! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 jag har min mamma som lärare så jag kan inte svara på den frågan <.............< Säkert Wille -.- det är han inte utan det är en kille också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.